Mijn eerste reis | Minor in Zweden - Reisverslagen van Carmen Uyterlinde - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis | Minor in Zweden - Reisverslagen van Carmen Uyterlinde - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis | Minor in Zweden

Het begint allemaal met een droom. Met een idee. De droom om te reizen en op avontuur te gaan. Weg van het bekende: 'to face the unknown'.

Voordat ik mezelf ook maar had ingeschreven voor de studie Pedagogisch Academisch Basisonderwijs, had ik al plannen om tijdens mijn minor in het buitenland te verblijven. Liefst naar Afrika of Suriname en dan lesgeven. Dit was helaas geen mogelijkheid die wij aangeboden kregen vanuit de opleiding. Studeren in het buitenland bleek wel een haalbaar plan te zijn en zodra de minorkeuze dichterbij kwam begon ik met het smeden van plannen.

Al veel te vroeg, in het tweede jaar, zocht ik uit welke Internationale universiteiten goed aangeschreven stonden. België en Zweden bleken goed onderwijs te verzorgen. De keus tussen deze twee landen was snel gemaakt. Al zou ik mezelf goed kunnen redden in de Belgische taal, België klonk lang niet zo avontuurlijk als Zweden!

Recente Reisverslagen:

06 Maart 2015

Vrijwilligersdag in Gothenborg

26 Februari 2015

Niet bang voor het onbekende...Rendiervlees.

17 Februari 2015

'' Välkommen! Vill du ha lite frukt? "

11 Februari 2015

Semla, 'Wall of fame' en Annie & Astrid

06 Februari 2015

Als je je ineens in Zweden bevind
Carmen

Actief sinds 10 Jan. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 8261

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2017 - 25 Juni 2018

Mijn derde reis | Zimbabwe

08 Juli 2016 - 24 Augustus 2016

Mijn tweede reis | Indonesië

14 Januari 2015 - 14 Juni 2015

Mijn eerste reis | Minor in Zweden

Landen bezocht: