Mijn derde reis | Zimbabwe - Reisverslagen van Carmen Uyterlinde - WaarBenJij.nu Mijn derde reis | Zimbabwe - Reisverslagen van Carmen Uyterlinde - WaarBenJij.nu

Mijn derde reis | Zimbabwe

Op 25 augustus zal ik voor een langere tijd in Zimbabwe verblijven. In Silveira, een ontwikkelingsdorp, waar op ouderwetse manier met bakjes water wordt gedoucht en Wifi- verbinding een groot voorrecht is. Aan de drie kinderen van een tropenarts zal ik lesgeven met de hoop daarna nog te kunnen rondreizen in dit door mij nog onontdekte land en continent.

Recente Reisverslagen:

Carmen

Actief sinds 10 Jan. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 8262

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2017 - 25 Juni 2018

Mijn derde reis | Zimbabwe

08 Juli 2016 - 24 Augustus 2016

Mijn tweede reis | Indonesië

14 Januari 2015 - 14 Juni 2015

Mijn eerste reis | Minor in Zweden

Landen bezocht: